maandag 27 december 2010

December Daily

Collage van vrijdag 24 December:

Tja dan kom je van je bed en dan ben je ziek.... voelde me vandaag echt beroerd
Ben verschrikkelijk verkouden alles zit helemaal vol, verschrikkelijke hoofdpijn, hoesten niks aan en flink balen vorig jaar met kerst ook al ziek maar ja niks aan te doen. Er vielen vandaag nog wat kerstkaarten op de mat. 'S middags nog de boodschappen gehaald (wim moest gewoon werken)op de fiets, wat was het druk in de winkel ben een uur onderweg geweest en toen ik thuis kwam was ik kapot. Heb lekker op de bank gelegen kop thee er bij en tv gekeken.De vergeten boodschappen heeft mijn moeder nog gehaald en langs gebracht zo lief. Het is traditie geworden op kerstavond kijken we naar all you need is love.



Zaterdag 25 December 1e Kerstdag:

Voel me vandaag nog slechter dan gisteren flink balen. We hebben rustig ontbeten en wat tv gekeken.
We zijn alleen even naar mijn schoonouders geweest om er te eten want helemaal niet gaan is voor hun niet leuk en voor Wim ook niet.
Na het eten zijn we weer gauw naar huis gegaan en ik weer lang uit op de bank beetje gelezen, tv gekeken en 's avonds een film gekeken met Wim.



Zondag 26 December 2e Kerstdag:

Eerst uitgeslapen en rustig ontbeten ik voel me vandaag ietsje beterder gelukkig.
En we hebben eindelijk ook een beetje sneeuw in andere delen van nederland liggen dikke pakken sneeuw wij moeten het doen met 1,5 cm maar goed er ligt sneeuw en ook nog op 2e kerstdag.
We gaan eten bij mijn ouders en we hebben na het eten een spelletje gespeeld met zijn allen: ik hou van holland. Daarna zijn we weer naar huis gegaan. Lekker op de bank gekropen wat gelezen en natuurlijk Boer zoekt vrouw gekeken.



2 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Een leuk verslag van de afgelopen dagen en ik geloof dat we met een paar dingen redelijk dezelfde smaak hebben: wij kijken ook altijd naar All You Need is Love X-mas special en naar Boer Zoekt Vrouw en wij hebben vorige week ook Ik Hou van Holland gespeeld :-).
Fijn dat je je al weer wat beter voelt.
Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2011.
Groetjes, Sandra

Unknown zei

Wat hebben jullie een hoop kaarten gekregen en wat hebben jullie het huis mooi gedecoreerd.