zondag 19 december 2010

December Daily

Collage Zaterdag 19 December

Om 13 uur afgesproken met Boukje bij jacobi de hobbywinkel vandaag word daar een make en take shapeforming gegeven. Geen idee wat we kunnen verwachten maar het word vast wel gezellig. Uiteindelijk hebben we bijna de hele middag zitten freubelen en kletsen het was erg gezellig. Toen we klaar waren hebben we ook nog even wat leuke spullen geshopt. Ik ben nog even met Boukje mee naar huis geweest we hebben gelijk even wat nieuwe stansen uitgeprobeerd we waren te nieuwsgierig.
Om 18.15 weer op de fiets naar huis gefietst het was toen al -5 het eerste stuk gelopen dat was als een spiegel en daarna op de gewone weg was het wel te doen de fietspaden waren weer erg glad. Maar ik ben goed thuisgekomen. Met Anton mijn zwager lopend nog boodschappen gehaald want Wim is niks niet lekker. We hebben gezellig met zijn allen gegeten.



Collage Zondag 19 December:

Uitgeslapen lekker ontbeten met croisantjes en 2 afleveringen DPHW gekeken.
Tussen de middag heerlijke kippensoep gegeten.
'S middags is Boukje hier geweest en hebben we met onze nieuwe spulletjes kerstkaartjes gemaakt. Wim heeft tv gekeken en spelletjes gedaan op de pc.
'S avonds heerlijk voor de tv om Boer zoekt vrouw te kijken
Wim is ziek en ik voel me ook niet helemaal fit we zien wel waar het schip strand.....
Een heerlijke relaxte dag was het vandaag, en niet te vergeten vandaag mocht de 4e adventskaars aan.


3 opmerkingen:

Dora zei

Lijkt me heel erg leuk een workshop volgen met een vriendin, en het ziet er inderdaad gezellig uit.
Leuke foto's weer!

loes de groot zei

het zier er inerdaad heel gezellig uit zo
enne leuk idee zo'n december daily op je blog : )

Sandra1968 zei

Gezellige foto's.