maandag 2 juli 2018

Passion for Planners Beurs in Rijswijk

Vorige week zondag was ik met vriendin Sijke naar de pasion for planners beurs in rijswijk.
Een hele onderneming met de trein van uit Friesland! Om half 6 gingen we op pad om de 1e trein op tijd te kunnen halen, zodat we op tijd in Rijswijk zouden zijn!!
Het was een gezellige, kleinschalige beurs met alleen maar kramen met planner,tn, bulletjournal en artjournal spullen.
Dus geen andere hobby's, maar lekker sneupen tussen gerichte spulletjes voor deze hobby's, overal goed bij kunnen, en standhouders die de tijd voor je hadden.
Wij hadden voor af 1 workshop geboekt bij Charlene de creative journaling workshop.
Deze was erg gezellig en super leuk om te doen! Hieronder vind je mijn workshop resultaat:



Ter plekke besloten we de volgende workshop van Charlene de pocketfolder workshop ook te gaan doen.
Deze was ook super leuk om te doen, thuis heb ik de pocketfolder nog afgewerkt met papier, diecut, woordstickertjes, paperclip, wat ik mee mocht nemen om hem verder af te kunnen maken!
Thuis een plaatje geprint, wat passen, schuiven en vastplakken maar.
Het resultaat kan je hieronder bekijken:



Dit zijn mijn aankopen van deze dag.
Een travelers notebook omslag en een leuke bladwijzer.
Een memory kit en een leuke achtergrondstempel.
En vellum en een veertjes stencil.



Wij hebben een super gezellige dag gehad samen. Het was echt een uitje en even tijd voor onszelf en onze hobby!

1 opmerking:

Remove Background zei

Absolutely gorgeous, love the sweet image and pretty details.