dinsdag 3 januari 2012

December Daily Tag 11, 12, 13 en 14

En weer een paar dagen af van mijn december daily.
Ik hoop hem deze week af te krijgen.
Vorige week toen ik vakantie had was mijn laptop stuk.
Toen kon ik niet bij mijn foto's dat was flink balen.
Heb dus ook niks kunnen maken voor mijn DD.
Maar nu ben ik volop aan het inhalen en proberen het DD af te krijgen.
En mijn laptop is inmiddels weer gemaakt gelukkig.

De voorkant:


De achterkant:


De achterkant zonder label:


Tekst:
Zondag.
Wim heeft de kerstboom inelkaar gezet en ik heb alle lichtjes erin gedaan.
En 2 kleine boompjes versierd voor achter in de vensterbank.
We hebben DPHW gekeken en Carlo en Irene.
Het is 5,5 graden buiten.
Gegeten: Ik hutspot met worst en Wim snert met worst.

De voorkant:


Tekst:
Maandag.
'S ochtends de kerstboom verder versierd alle ballen zitten er nu in.
Om 13 uur met Pa en Ma en Dennis naar Groningen naar Ikea.
Rond 16.30 uur weer thuis.
Boodschappen gehaald voor het eten.
Buiten is het 7 graden en droog.
Gegeten: worteltjes, aardappels, gehaktbal.

De voorkant:


De achterkant:


De achterkant zonder label:


Tekst:
Dinsdag.
De hele dag werken.
Postzegels gekocht, de kerstkaarten geschreven en op de post gedaan.
Het stormt heel hard mijn paraplu is kapot gewaaid.
Het regende en stormde enorm, 's middags even droog.
Gegeten: spitskool, aardappels en vlees.

De voorkant:


De achterkant:


De achterkant zonder label:


Tekst:
Woensdag.
De hele dag werken.
'S ochtends met Dana hier geweest.
Kon ik een wasje draaien en zij teletubbies kijken.
Buiten is het droog 's middags veel regen en storm het is 5,5 graden.
Gegeten: kiptandoori met rijst.














2 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie dd heb je gemaakt.

liefs Heidie

Martha zei

Prachtig ziet dit er weer uit Wendy!!
Groetjes,
Martha