dinsdag 20 december 2011

December Daily Tag 6, 7, 8

Ik heb de tags van mijn december daily dag 6, 7 en 8 ook af alleen was het steeds te donker om ze op de foto te zetten.
Maar het is redelijk gelukt met dit donkere trieste weer elke keer.

De voorkant:


De achterkant:


De achterkant zonder label:


Tekst:
Dinsdag.
Vandaag lekker aan het knutselen geweest.
Gewerkt aan mijn DD 2011.
De voorkant + dag 1.
Boodschappen gedaan.
Bed afgehaald en beddegoed gewassen, bed opgemaakt.
Veel hagelbuien en regen 4,5 graden.
Gegeten: spinazie, aardappels, vlees, ei.

De voorkant:


De achterkant:


De achterkant zonder label:


Tekst:
Woensdag.
De hele dag werken.
'S ochtends met Dana bij mij thuis geweest.
'S middags samen puzzelen dat is wat Dana het liefst doet.
Ook nog even foto's schieten en kijken of we er samen leuk op komen.
Veel regen, storm en windstoten windkracht 10 het is 5,5 graden.
Gegeten: stamppot rauwe andijvie.

De voorkant:


De achterkant:


De achterkant zonder label:


Tekst:
Donderdag.
12.15 Anja komt mij ophalen.
We gaan eerst naar de kringloopwinkel dan in de stad lunchen en dan nog even shoppen bij Jacobi.
Van alles gekocht in de uitverkoop.
Thuis gekomen aan de thee en een krans freubelen.
Overdag miezerig 7 graden.
Gegeten: Macaroni.

5 opmerkingen:

Floortje zei

Wat leuk weer, je december daily! Je hebt zoveel mooie tags gemaakt. En wat goed dat je het zo volhoudt! Dank voor je bezoekjes aan mijn blog! Ik wil jou en Wim ook een hele fijne kerst wensen en een prachtig 2012!
Liefs, Floortje

Cora Hoekstra zei

Wat wordt het steeds leuker Wendy

Martha zei

Erg mooie geworden je Daily Tags!!!
Leuk idee hoor :-)
Groetjes en fijne dagen,
Martha

loes de groot zei

super zoals je het ook volhoudt!
ze zien er stuk voor stuk toppie uit!

Sandra1968 zei

Dit zijn weer hele leuke tags!
Fijne feestdagen,
Sandra