zondag 2 mei 2010

Taart

Gisteren heb ik nieuwe spulletjes gekocht voor mijn hobby taarten bakken en versieren.
Nieuwe kleurtjes en nieuwe bloemen uitstekertjes.
En ja dan begint het weer te kriebelen en wil je het liefst gelijk aan de slag.
Dus vandaag gelijk de nieuwe kleurtjes uitgeprobeerd en de bloemen uitstekertjes natuurlijk ook.
Het is een aardbeien room cake met stukjes aardbeien deze is niet gevuld omdat de cake zo heerlijk is dat vullen overbodig is. De vorm van de taart is een rechthoek en de taart is bekleed met marsepein.
Speciaal voor mijn vader want hij vind marsepein erg lekker en vroeg steeds al wanneer ga je nou een taart maken met marsepein. (tot nu toe had ik alleen nog maar gewerkt met fondant)
De taart is goed gekeurd mijn vader en moeder en mijn broer zijn vanavond langs geweest en we hebben dus heerlijk thee gedronken met een stukje taart.
Heerlijkkkkkkkkkk het zoete van de aardbeien room cake en dan de smaak van marsepein mmmmmmmmmmm................ Loopt het water jullie al in de mond???
Helaas jullie kunnen hem niet proeven online maar om dat wat te verzachten plaats ik een foto van de taart.

4 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

Wendy, het ziet er heerlijk uit. Binnenkant klinkt ook erg lekker.

Dora zei

Het klinkt heerlijk.....en ziet er top uit!

loes de groot zei

ziet er super uit!
en was ie net zo lekker???

Sandra1968 zei

Een schitterende taart en hij ziet er erg lekker uit! Hoe vond je vader hem?