woensdag 31 maart 2010

Vintage Kaart

Gisteren heb ik deze vintage kaart gemaakt met mijn nieuw spullen gekocht afgelopen weekend. Ben heerlijk aan het kliederen geweest met inkt heerlijk.
Het begon met kliederen en uitproberen en er niks van verwachten.
Maar het ging zo goed en ik vond de afbeelding erg mooi geworden, dus dat verdiende een mooie kaart. En dat is goed gelukt vind ik zelf ik heb heerlijk met nieuw papier gewerkt.




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Bazzill
Designpapier: Webster's Page
Inkt: Stazon zwart, Distress inkt: victorian velvet, vintage photo, pumice stone
Stempels: Crafty Individuals CI-148, Prima Marketing
Overige materialen: edge distresser, roosjes, bloemen, besjes, spacer, brad, glimmermist walnut gold, tacky glue, meeldraden

9 opmerkingen:

Boukje zei

Leuk als het dan toch lukt en je er een mooi kaartje van kunt maken!
Mooi papier! :)

Hanny zei

Hoi Wendy.
Wat is die kaart mooi gelukt!
Ik heb alleen mijn nieuwe papier nog maar gebruikt.Ik ga vandaag kliederen,

Groetjes Hanny.

Unknown zei

Dit ziet er inderdaad heerlijk vintage uit :D

Sharon zei

Ja hij is mooi, goed gelukt hoor! Leuk he dat kliederen met inkt LOL. Enne, mooi vintage!!!
Groetjes,
Sharon

Boukje zei

Errug mooi geworden hoor!! je hebt niets te veel gezegd..

Spreek je snel weer!

Kelly zei

Mooi kaartje is het geworden!
Fijn als je iets probeert en het uiteindelijk ook nog lukt he ;)

Groetjes Kelly

loes de groot zei

wat een prachtig kaartje....

Sandra1968 zei

Wauw, Wendy, wat een schitterende kaart! Ik vind 'm heel erg mooi.
Groetjes, Sandra

Unknown zei

Mooie kaart Wendy lekker veel vintage styl.

Groetjes Scrapfanaat Peter