vrijdag 4 september 2009

Woensdag 2 September Lay-out Taart

Woensdag avond had ik een online scrapavond met Charlotte,
We hadden van te voren een sketch uitgezocht die we zouden gaan maken.
Hoe werkt een online scrapavond? Je spreekt een tijd af dat je online komt op msn.
Dan ga je alles bijelkaar zoeken foto's, papier enz en dan scrappen en ondertussen klets je gezellig op msn met elkaar. Zo zit je niet ongezellig in je eentje te scrappen maar kun je toch gezellig met elkaar kletsen.

Het was heel gezellig en mijn lay-out is zo ver klaar ik moet alles nog vastplakken en alle randjes nog inkten. Dus voor nu een foto van de lay-out tot hoe ver deze klaar is en als alles opgeplakt is en de journaling geschreven dan zal ik een foto plaatsen van dat ie af is.

Het is een Lay-out geworden met een foto van de taart en cupcakjes die ik gemaakt heb in mei voor het 40 jarig huwelijk van mijn schoonouders.

4 opmerkingen:

Lenet zei

Mooie Lo en wat een geweldige taart!!

Dora zei

Geweldige lo, en die taart is echt schitterend!

Renate zei

Wat een mooie lo heb je gemaakt, ook ik doe aan on line croppen met vriendinnen en ik had er ook net iets over geschreven op mijn blog.

Groetjes,
Renate

Floortje zei

Wauw layout en foto zo perfect in balans! Echt super mooi geworden.
Groetjes, Floortje