zaterdag 25 juli 2009

Donderdag 23 juli

Vandaag ben ik met Joke en Ingrid naar Simpel Scrappen geweest.
Deze dames komen al zo lang ik workshop's geef deze trouw volgen ze missen er bijna nooit een.
Afgelopen maandag zijn ze bij mij thuis geweest om een workshop die ze gemist hadden alsnog te komen doen het was erg leuk en gezellig. En toen ze vroegen of ik mee wou naar Simpel Scrappen hoefde ik daar niet lang over na te denken. (een zelfde hobby hebben schept toch op de een of andere manier een band zoals de dames mij zeiden en we kenden elkaar natuurlijk al vanaf het begin van de workshop's) We hebben een gezellige dag gehad en alle 3 erg leuke spullen gekocht. Mijn doel was spulletjes kopen om een travel journal te maken voor de vakantie en dat is gelukt.

Dit zijn mijn aankopen voor het travel journal:
En nog een paar leuke minialbums en andere leuke spulletjes:

1 opmerking:

Dora zei

Wat een leuke spullen, krijg je meteen zin om aan de slag te gaan!
Groetjes Dora