dinsdag 20 januari 2009

Workshop koekjes decoreren

Samen met mijn vriendin Boukje heb ik vorige week woensdag een workshop koekjes decoreren gevolgt.
Het was super leuk om te doen maar wat was het toch best wel moeilijk zeg dat hadden we van te voren niet gedacht.
We hebben een super leuke middag gehad.
Oja de koekjes waren erg lekker ik vond het zo zonde om ze op te eten maar ja doe je dat niet dan worden ze slof.
Dus hebben we ze hier toch maar lekker opgegeten.

Dit was het resultaat van de workshop:


3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een superleuke koekjes zeg zijn het geworden! Geloof zeker dat ze lekker waren, helemaal met die vele lagen suiker er nog eens op! Hmmm Jammie hoor.

Groetjes van Marcha

Amarins zei

Hoi Wendy,
ik heb je iets gegeven, kijk maar eens op mijn blog.
Groetjes,
Amarins

Je@net zei

Oooh yummie, dat ziet er lekker uit zeg!!