zondag 28 december 2008

Sneeuwmannetjes

Voor de kerst zou ik voor mijn schoonouders een kersttaart maken en voor mijn ouders versierde cupcakjes met kerst versiersels erop.
Het weekend van te voren speciaal nog bij een taarten atelier spullen gehaald voor de taart.
En de maandags kwam mijn bestelling binnen cupcakemix en marsepein van een shop dus wat zou er dan nog mis kunnen gaan toch?
Nou je gelooft het niet de oven ging stuk dus helaas geen taart of cupcakjes kunnen bakken en versieren..........

Maar ik wou zo graag de cupcakemix uitproberen en mijn sneeuwmannetjes.
Dus 1e kerstdag cupcakjes gebakken in de oven van mijn schoonouders.
En gisteren 2 daarvan versierd met mijn sneeuwmannetjes gemaakt van rolfondant en gekleurd met losse poeder met een parelmoer glans.



8 opmerkingen:

Maryke zei

ze zien er erg leuk en lekker uit

Wiebine zei

Wat zien die er prachtig uit zeg, eigenlijk zonde om ze op te eten,
groetjes Wiebine

Wendy Schoonhoven zei

O wat zijn ze leuk zeg!! Super, beetje zonde om op te eten idd...xxxWendy.

Je@net zei

Wauw Wendy, wat ziet dat er ontzettend leuk uit zeg!! Prachtig joh!

Unknown zei

Superleuk zeg die sneeuwpoppetjes! Top!

Groetjes van Marcha

Frida zei

Ziet er professioneel uit zeg !
Prachtig !!!

M@ureen zei

Ohhh WOW!!!!!!
Ziet er echt gaaf uit!!!

Heidie zei

ze zien er schitterend uit. Jammer om op te eten.
groetjes Heidie