maandag 12 mei 2008

1 ste Pinksterdag

Vandaag heerlijk in de tuin onder de parasol de hele middag kaartjes zitten maken met gehaakte bloemetjes erop.Ik leer van mijn schoonmoeder haken heb nu 2 verschillende bloemetjes leren haken en een sierrandje. (het sierrandje gebruik ik voor een miniboekje daarover later meer want die is in de maak alle blz zijn nu voorzien van een gehaakt randje)Eerst flink wat bloemetjes gehaakt om te oefenen en nu vind ik ze mooi genoeg om ze te gaan haken en dan op kaartjes en lo's te verwerken.

Deze kaartjes heb ik gemaakt:



1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke vrolijke kaarten zeg, en wat een leuk bloemetje heb je erop gehaakt. Ik was deze week ook even buiten bezig met kaarten maken, maar bij mij waaide alles van de tafel, dus dat was niet echt super.
groetjes,
Wiebine